Revitalash ile Cinsiyetsiz Güzellik!
2022 yılına girdik ve neyse ki, toplumsal cinsiyetle ilgili çoğu eski usul olan, yapılması ve yapılmaması gerekenler geçen yüzyılla birlikte bilinirlik kazanmaya başladı. Peki neden bazı cilt bakımı ve güzellik ürünleri neredeyse sadece kadınlara özel pazarlanıyor? Kozmetik, özellikle cilt bakımı söz konusu olduğunda, cinsiyetler çok mu farklı? Pazarlama ve insan doğası söz konusu olduğunda belirli bir evrensellik vardır. Neden bu kadar çok kozmetik üreticisi erkekleri görmezden geliyor?
Günümüzde çoğu kadın ürünü oldukça pahalı. Kadın jiletleri, kokulu şampuanlar, kadın parfümleri gibi ürünler erkek muadillerinden daha pahalıdır. Ve şirketler, erkeklere kadınlarla aynı ürünleri kullanmamaları gerektiğini söyler. Özellikle kadınlar için ve erkekler için olarak vurgulama yapar. Bu ürünler cinsiyetinizi biliyor mu? Bazı markaların inanmanızı istediği şey bu.
Cilt bakımı cinsiyetsizdir! İnsan derisi ve saçı aynı ihtiyaçlara sahiptir. Bir ürünün ‘kadınsı’ bir versiyonu için daha fazla ödememelisiniz. Öte yandan, erkekler cilt bakım ürünleri kullanmaktan utanmamalı veya tüm cinsiyet ve yaştakilerin sorunlarına yardımcı olan ürünlerden uzaklaştırılmamalıdır. Örneğin, erkeklerin korunması gereken kirpikleri yok mu? Kuru ve kırılgan saçlar sorun değil mi? Derilerinin neme ve antioksidan korumaya ihtiyacı yok mu? Ürünler için bu cinsiyet tanımlarını aşmanın ve ihtiyacınız olan şey için işe yarayan ürünlere odaklanmanın zamanı geldi.
Gözler, genellikle fark edilen ilk özellik ve en çekici olanıdır. Kirpikler ve kaşlar dahil herkesin gözlerini şımartması gerekir. Erkek ve kadın kaşları ve kirpikleri arasında bazı farklılıklar yok değil ancak bunlar çok az. RevitaLash® veya RevitaBrow®’un kadın versiyonu yoktur. Her ikisi de tüm cinsiyetler için formüle edilmiştir. Kabul edelim, sağlıklı görünen kaşlar ve kirpikler tüm cinsiyetlerde eşit derecede çekici. Hi-Def Brow Gel ve Aquablur gibi ürünler de görünüşünü önemseyen herkes için üretilmiştir.
Erkeklerin ve kadınların kozmetik tezgahında bir araya gelme zamanı. Tüm cilt bakımı ve kozmetik üreticileri bu noktaya ne kadar erken ulaşırsa, hepimiz o kadar iyi görünür ve hissederiz!